Դա մութ է

NYC APARTMENT HUNTING (w/ rent prices) 

Բաժանորդագրվել
Դիտումներ 216հզր
98% 2 135 28

Hey guys! In this video I take you on my hunt to find an apartment with 3 of my roommates. We looked primarily in Brooklyn, NY. We had a budget of under $3,000 and took a chance to find the perfect apartment. I wanted to show more of the process but I'll make a part 2 with tips and tricks on how to find the perfect place within your budget. Keep in mind, we found a great place during covid 19, while away from our jobs and just 1 month before our lease was up! 🙏🏽 In this video I show 5ish apartments that didn't make the cut. Sorry for the shaky cam in some points, thanks for watching!

Ժամանց

Հրապարակվել է

 

12 Սեպ % Yթ.-ին

Կիսվել:

:

Բեռնել:

Վերբեռնում.....

Ավելացնել:

իմ երգացանկը
Դիտել ավելի ուշ
Մեկնաբանություններ 100   
Darcy Adelle
Darcy Adelle 12 ժամ առաջ
Okay, but with a little work, that "ugly" backyard, could have been GORGEOUS! You gotta use your imagination, girl!
Ély Sabino
Ély Sabino 4 օր առաջ
giiirl, you r amazing! i subscribed in 2 munites lmao beijos do Brasil 🇧🇷💕
HARLEM PORTER
HARLEM PORTER 11 օր առաջ
Lord these rooms small I see why I'm leaving new york
Maggie B
Maggie B 15 օր առաջ
I wish I could afford to live in nyc
Paylan Broome
Paylan Broome Ամիս առաջ
4:25 I was shocked XD You are no nice and I have to subscribe
Fabulous Mariah
Fabulous Mariah Ամիս առաջ
omgggg i enjoyed this video so much
Learn German with Marzipanfrau
Thank you for that nice tours. I think you could have made something out of the garden with new furniture and gardening. But it looked negletected, that's true.
D Cabral
D Cabral 2 ամիս առաջ
Honestly, is easier to find an appartment when you are working with more people who are sharing the rent. The hard part is finding an affordable place when you are looking to live alone.
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham Ամիս առաջ
facts!! the NYC struggle is real lol
Iza Mladenova
Iza Mladenova 2 ամիս առաջ
I keep watching videos for apartments and mine is not even ready yet 😅
Sally
Sally 2 ամիս առաջ
Awesome video!
CNM M
CNM M 2 ամիս առաջ
not me subscribing because of her lashes
Barbz Tingz
Barbz Tingz 2 ամիս առաջ
Wait so you gonna pay 3200$ per month or 800$ ?
Ayanna Hines
Ayanna Hines 2 ամիս առաջ
I'm going to manifest that I will be this successful like you!
Sheree Claire
Sheree Claire 2 ամիս առաջ
I like you haha
obsession
obsession 2 ամիս առաջ
youre so sweet
Cheezy X4
Cheezy X4 2 ամիս առաջ
You’re auch a goldie, just subscribed 😊🙏🏻
Victoria Diaz
Victoria Diaz 2 ամիս առաջ
I think it's important you know I really did subscribe bc of the lashes, and I have no regrets.
Nora justnora
Nora justnora 2 ամիս առաջ
You are so cute omg😭😭😭😭❤️🥺
Rosalvo Santos
Rosalvo Santos 2 ամիս առաջ
I Love New York city José Rosalvo Aracaju Sergipe Brasil Friend Good evening.
Anita Ahr
Anita Ahr 2 ամիս առաջ
i live in a rented house and that kitchen in the 2nd apartments bigger than mine😩😩
Gracy Culbert
Gracy Culbert 2 ամիս առաջ
The two sinks is an Orthodox Jewish tradition because they cannot mix meat and dairy products! fun fact: there's a very large Orthodox Jewish community in New York but specifically Brooklyn!
Kira Condello
Kira Condello 2 ամիս առաջ
Giiirl you are so beautiful !
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 2 ամիս առաջ
Thank you! You too!
Cake is Real
Cake is Real 2 ամիս առաջ
I love your apartment. It's sooooo cute
Alexandra Sophia
Alexandra Sophia 3 ամիս առաջ
omg I love your radiant energy! 💕
Honey Honey
Honey Honey 3 ամիս առաջ
This apartments mmh I have seen so many apartment tour where there’s apartment that get my attention but this ones be like mmh gotta find the little things
G- Bgcg
G- Bgcg 3 ամիս առաջ
How do you move into a new apartment without a job?
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
Show that you have other sources of income like savings account, bank statements, etc or use a gaurantor!
kittysaidtwinkie
kittysaidtwinkie 3 ամիս առաջ
Omg nyc expensive!!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 2 ամիս առաջ
It really is!
Anoushka D
Anoushka D 3 ամիս առաջ
I subscribed cuz of the lashes
Hallie De Leon
Hallie De Leon 3 ամիս առաջ
Bro literally I love you-
Neria Sof.
Neria Sof. 3 ամիս առաջ
came here cus of some pinterest edits, stayed cus of this girl's personality. Subscribed quicker than u can say cheetos
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
hahaha thank you for the support!!
IRL CENTER
IRL CENTER 3 ամիս առաջ
thx for the prices! i subbed👍
EmmaMeinKind
EmmaMeinKind 3 ամիս առաջ
Wow these rooms are so small... And I am truely happy not having to pay so much money for housing in germany XD
Eve
Eve 3 ամիս առաջ
your energy is everything, and when you asked us to susbscribe for the lashes... girl I did ! 😘
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
Yay! Thank you!
sabrinawavvy
sabrinawavvy 3 ամիս առաջ
I was born and raised in the city and within the next 2-3 years I wanna move out on my own. But CHILE..... these rent prices ain’t it just to live in a broom closet. If you want to live in a luxury apartment, just letting y’all know a studio bedroom in those types of buildings gonna cost you close to $2000
jenny Vincent
jenny Vincent 3 ամիս առաջ
Me living in Miami realizing how expensive New York really is 😃 everything so small 👁👄👁 but you are so wonderful to watch !!’nn
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
It really is!!! But it's NYC so it's worth it haha love Miami though, I need a vacation 😭
mary alxndra
mary alxndra 3 ամիս առաջ
yess
FABFOLA
FABFOLA 3 ամիս առաջ
This tour was great and very insightful but it was your sense of humor that did it for me on top of the info!! #lol
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
yasssss thank you!!❤️
JENNARAEtionY
JENNARAEtionY 3 ամիս առաջ
I love your transition slides with the apartment info!
katie mcgrath
katie mcgrath 3 ամիս առաջ
What is a “project building”?
omgxitsfb
omgxitsfb 3 ամիս առաջ
Subsidized government housing, usually low income housing
Julie Derdaine
Julie Derdaine 3 ամիս առաջ
Not american but from what i understood its cheap buildings that are considered "ghetto", related to gentrification ... i dunno if this helped
Francia Michelle
Francia Michelle 3 ամիս առաջ
lmfao
shia
shia 3 ամիս առաջ
subbed for the lashes 😂😂😂 this was so helpful!!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
Yay! Thank you! haha😂
Yarelys Encarnacion
Yarelys Encarnacion 3 ամիս առաջ
I am also in search of an NYC apartment and would def love a modern look. Soon hopefully 🙏
Ida Siikaluoma
Ida Siikaluoma 3 ամիս առաջ
Loved the video! Also, this was the first video I've seen of u and I just wanted to say that you're so gorgeous
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
Thank you so much!!❤️❤️❤️
Dunyah Mahmoud
Dunyah Mahmoud 3 ամիս առաջ
You’re so cute i can’t wait to see where your channel goes !
STARRLO
STARRLO 3 ամիս առաջ
This is honestly the best time to find an apartment in big cities. There’s no broker fee on so many places and people wanna get out of big cities so they’re moving and that means more real estate.
T E A N N A H
T E A N N A H 3 ամիս առաջ
I love your intro because I’m moving too during a pandemic just after new year in Paris so i felt this so bad 😂😂😂😂
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
omg I wish I could move back to Paris 😭 good luck on your move!!💕
Melina Ze
Melina Ze 3 ամիս առաջ
The last one looks the best ufff girl
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
That's the one I went with ;)
Jackie Calloway
Jackie Calloway 3 ամիս առաջ
Your voice is very calming
Isabella Stöhr
Isabella Stöhr 3 ամիս առաջ
I wish i would live in Nyc instead of Germany 😩
Selena Schmidt
Selena Schmidt 3 ամիս առաջ
Ich lebe auch in Deutschland und ich schwöre ein Tag werde ich in New York leben 😹😭
Laura Brown
Laura Brown 3 ամիս առաջ
In Modern Living Room Everyone Using "SoundProof Curtains" That Stops Outside Noise by 80% (25 Db) Tested. Check Here: livesoundproof.com/best-soundproof-curtains/
kelly marie xo
kelly marie xo 3 ամիս առաջ
I'm thinking of moving to Vegas with only plans of DoorDash as far as work, and this gave me so much confidence to just fucking do it!
kelly marie xo
kelly marie xo 3 ամիս առաջ
@isaac raigoza I've visited Vegas a bunch and luckily will be moving in to a friend's already rented apartment! I definitely am going to do much more research though as the job market is really terrible right now. I giggled at the traffic cone being the state flower comment LOL xD Thank you so much for your help and I'll be taking note from your comment!
isaac raigoza
isaac raigoza 3 ամիս առաջ
I live in Vegas and i jus wanna give you some info. One, it does NOT rain here. we just recently broke a 240 no rain streak like last week so when you come here do not expect rain. as far as apartment prices, idk im sorry but def research the neighborhoods. Vegas is its own little state i swear. Stay away living in north or east vegas as its the bad and worn down areas. Henderson is more of a white people vibe and is considered one of rich parts of Vegas. You can find some apartments there though just depends on the area and research. Summerlin is the super super rich area, thats for the upper class families. You can find a few decent jobs in Vegas just again do research. And do not undermine how expensive it is here sometimes when it comes to fun. Vegas is only fun with friends and family. Plan your routes!!!! There's a lot of 24/7 traffic spots. And remember vegas is a dessert so shop for dessert weather which is AKA super hot or super cold, barley in between. There are actually a lot of pretty moments here in vegas. The state flower here is the traffic cone. Again Vegas is definitely a "do your research" before you move city. Have fun when you get here!!!
Emily Briggs
Emily Briggs 3 ամիս առաջ
Less than a minute in and I already love you haha
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
aww thank you!!
Shay Hassa
Shay Hassa 3 ամիս առաջ
You’re so fun! Love ya
Hailey Delgado
Hailey Delgado 3 ամիս առաջ
Bro projects are lit
nada3343
nada3343 3 ամիս առաջ
for the lashes
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
yassss haha
sof ii
sof ii 3 ամիս առաջ
The first one with the red stairs was really cute 🥺
The Process
The Process 3 ամիս առաջ
Yeessss you posted this on my bday!! you had the virgo luck!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
Happy birthday!!
Kay
Kay 3 ամիս առաջ
i swear the smallest youtubers have the best content. just subscribed ❤️ i hope you get recognized soon. good vid btw
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
Thanks for subbing!!
Jesa Monte
Jesa Monte 3 ամիս առաջ
I subscribed at lashes LOL
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
haha thank you!
Dreams
Dreams 3 ամիս առաջ
Did they choose the new new???
Dreams
Dreams 3 ամիս առաջ
@Brittani Cunningham yaaas
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
yes we did :)
Mn Mn
Mn Mn 3 ամիս առաջ
i have never seen a womem beautiful as you as before
thirteen.aprill
thirteen.aprill 4 ամիս առաջ
Omg i just watched it and laugh immediately!! You're so funny hahaa
Nicole West
Nicole West 4 ամիս առաջ
i LOVE your hair!!! you're literally SO stunning
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 3 ամիս առաջ
Thank you so much!!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
hey guysss!! I didn't mean to offend anyone with the projects comment. I've grown up in NY and have lived here my whole life. I've lived in 4/5 boroughs INCLUDING the projects. I know first hand the issues surrounding gentrification, poverty and housing in the city and didn't mean to make light of it. If you live here or you're planning to move here you must be aware of and accept all parts of NY good and bad. However, LIKE MOST PEOPLE I wouldn't purposely choose to live near an area that brings back personal traumatic memories. I hope that makes sense and clears up that comment, again wasn't made with malicious intent. Thank you for watching❤️❤️❤️
Emily B
Emily B 4 ամիս առաջ
In a time when so many people put on a face for social media, I love seeing someone like you who is so genuine and beautiful 💛 subscribed ☺️
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
aww thank you for this comment!! it's super important to be yourself esp in the world we live in today.
jolie
jolie 4 ամիս առաջ
This is really cute or quirky. This is why Americans are dying from Covid lol, y’all would never see any other country putting their personal, unnecessary needs before everyone else
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Right? I'm ignoring the trolls haha
xaniah
xaniah 4 ամիս առաջ
tf are you talking about
Sam Nguyen
Sam Nguyen 4 ամիս առաջ
You are soo beautiful wow!!! Love your vibe and time flew watching your video. Subscribed and can’t wait to see ur channel grow.
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Thank you so much!!❤️
M V
M V 4 ամիս առաջ
I really like watching luxury listings but something down to earth is always more entertaining lol. I liked how you named all of them, made it easier to distinguish between the apartments. The “new new” one is the best! The rooms are small but big windows are everything!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Oh thank you! That's the one I ended up going with ;) 😍
Anna Bea
Anna Bea 4 ամիս առաջ
could tell I loved ya from the first 60 seconds. subscribed!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
YESSSS!!! Thank you!!❤️
Melisa Boz
Melisa Boz 4 ամիս առաջ
wow im rly glad I found you! thank you for this u seem so sweet so a NEW SUBSCRIBER! 🥰
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Yay!!! Thanks for subbing!!
Sara-Louise Mahgoub
Sara-Louise Mahgoub 4 ամիս առաջ
No lashes needed hunny you look gorgggg!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Hahaha yasss ❤️thank you!!😘
Rosabellaaaa
Rosabellaaaa 4 ամիս առաջ
for the price of the first apartment you can get a two bedroom 1 bathroom in San Francisco thats crazy
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
NY be like that sometimes 😂
Charlotte Gray
Charlotte Gray 4 ամիս առաջ
Love living vicariously through people apartment hunting in NYC!!! Great video, super informative and lovely camera work 🥰
Lauren Hiddo
Lauren Hiddo 4 ամիս առաջ
Girl you were made for AMdone
tenneshaskyers
tenneshaskyers 3 ամիս առաջ
Literally
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
I think so too right?!😂😂 Thank you for watching!!
HeyJay
HeyJay 4 ամիս առաջ
How’d you go about finding these places?
HeyJay
HeyJay 4 ամիս առաջ
@Brittani Cunningham I’ll have to check out that video, thank you 😊!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Streeteasy, Facebook etc.. I also made a video giving some tips and tricks!!
sky angelina
sky angelina 4 ամիս առաջ
I just subscribed ;) Lookin forward to watching the rest of your video. You come across as being a very nice and fun person in real life.
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Thanks for subbing!!!
Sisters Take Too
Sisters Take Too 4 ամիս առաջ
That skylight is gorgeous seems like a good buy!
Ely Iduma
Ely Iduma 4 ամիս առաջ
Subscribing for the lashes girl I feel you
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
it's not easy to put on😭😂❤️
Bronny
Bronny 4 ամիս առաջ
You presence is so bright,,, love your personality - making me smile
janissa Gardi
janissa Gardi 4 ամիս առաջ
You make me very happy :)
Sharon
Sharon 4 ամիս առաջ
it was " i put the eyelashes just for the video" for me 💀
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Lmaao I hate putting on lashes, such a struggle hahaha
Imrose Bhullar
Imrose Bhullar 4 ամիս առաջ
i hope your channel flourishes sis
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
omg thank you that was so sweet!! 😭❤️❤️❤️
ynoteli
ynoteli 4 ամիս առաջ
your personality is literally goals👍
lexie M
lexie M 4 ամիս առաջ
I was your 999 subscriber:) hope you get to 1k soon!!
lexie M
lexie M 4 ամիս առաջ
@Brittani Cunningham yay!! I loved this vid btw
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Thanks for subbing! I reached my goal!!
Meh
Meh 4 ամիս առաջ
Subscribed for the lashes 😅😅 Great videoo
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Yay! Thank you!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
YOU ARE AMAZING!! THANK YOU!!
ynoteli
ynoteli 4 ամիս առաջ
Update I was her 1,000th sub🥳🎉
Sarah
Sarah 4 ամիս առաջ
how do I know what neighborhoods are safe and close to everything? HOw do I know where to buy, I am so lost lol
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Oh trust me you can tell just by being in the area, if it's "safe" or not haha. And in NYC everything is pretty close to something (grocery stores, shopping areas, bars etc). But a great tip is to look onto google maps what local stores, shops, parks etc are in the area if you can't physically go yourself.
Long Don
Long Don 4 ամիս առաջ
Your energy is everything 🧡
Duran Coley
Duran Coley 4 ամիս առաջ
Love the personality, but why are people so deceptive with the title ? This is brooklyn, not NYC.
Duran Coley
Duran Coley 4 ամիս առաջ
@Brittani Cunningham got u. Apologies then. Cause I’m in the city and I love always said the City as Manhattan. But I understand your reasoning behind the titling. Thanks and keep doing ya thing... blessings
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
NYC is composed of 5 boroughs, Brooklyn being one of them. "NYC" is always going to mean Queens, Staten Island, the Bronx, Manhattan and Brooklyn (not just manhattan). I looked mainly in queens and BK for this apt hunt because those were my preferences. I hope that explains the title! Thank you for watching!!! ❤️❤️❤️
Ellis Norma Abdul
Ellis Norma Abdul 4 ամիս առաջ
I am on a day off today due to not feeling well.So bored and randomly looking for something interesting to watch.I love watching all kind of vlogs.And happens to sport on ur channel.Love your personality.So bubbly;gorgeous and ur soothing voice brings pleasant to my ears.Will definitely subscribed n watched more of your videos.
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
omg thank you for this comment how sweet! Feel better soon!!❤️❤️
איימי רובינשטיין
You go girl
Elias n.
Elias n. 4 ամիս առաջ
i was agreeing w everything until u said rats...
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
haha just joking :) but it comes with the territory! haha
Ellie Aberdine
Ellie Aberdine 4 ամիս առաջ
You are adorable!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Thank you Ellie!!
Lilbowpeep
Lilbowpeep 4 ամիս առաջ
3,000 a month heck no , I would be homeless on the street
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
haha well divided by the 4 of us it comes out to $750! Which is a lot more manageable!
Jessica Goodyear
Jessica Goodyear 4 ամիս առաջ
You are wonderful and I did subscribe JUST BECAUSE you put those banging lashes on 💕 (oh and because I’m moving to NYC early 2021😍)
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Yay! Thank you! GOOD LUCK!!
Deni
Deni 4 ամիս առաջ
2 sinks apartment. Kosher maybe?
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
hmmm never thought of that! good catch!
Lucy Sacks
Lucy Sacks 5 ամիս առաջ
tysm for this video. living in nyc is my dream and this really inspired me!!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
I'm so glad! You can do it!
stanky dummy
stanky dummy 5 ամիս առաջ
i’m excited asf 😭
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
yay!!
Ken Lasky
Ken Lasky 5 ամիս առաջ
I loved the video! And I think I love you, too! 😀😀😀. Love your personality! But, don’t worry! I’m just one of those old people! There might be some dust on the bottle, but don’t let it fool you about what’s inside! 😀😀😀. Anyway, I wanted to mention about the apartment with the two sinks. I think that it was a Jewish Kosher Kitchen. I’m not Jewish, so I don’t really know... But, I think some foods need to be washed in one sink, and other foods need to be washed in the other sink. Good luck on your adventures!
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
This makes a lot of sense!! Good catch!!
Elizabeth Appiah Ofori
Elizabeth Appiah Ofori 5 ամիս առաջ
I love you and your personality! Also, I want to live in New York so you definitely have a new subscriber.
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
Thanks for subbing!❤️❤️
Susan Velez
Susan Velez 5 ամիս առաջ
Darling next time don't go through a real estate agent just drive around they are pushy because they are making money off you 🙋🏻
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
so true!!
Tomás Le Blanc
Tomás Le Blanc 5 ամիս առաջ
the "not on beyonce's internet" part had me laughing lmao
Brittani Cunningham
Brittani Cunningham 4 ամիս առաջ
hahaha 😂❤️
Հաջորդը
BTS (방탄소년단) 'Film out' Official MV
3:49
How I afford to live in NYC at 24 (Honest Answer)
08:36
My $800 Tokyo Studio Apartment Tour! 2020
14:11
Դիտումներ 553հզր
NYC APARTMENT TOUR (UPPER WEST SIDE) 2 BED/1 BA
19:49
NYC APARTMENT HUNT | BROOKLYN | PT 2
13:03
Դիտումներ 2.1հզր
BTS (방탄소년단) 'Film out' Official MV
3:49
SOS-i LOS-y /Սոսի Լոսը  - Episode 4
24:23
Դիտումներ 180հզր